26 czerwca 2011

Eliza Piotrowska, Tupcio Chrupcio. Dbam o zęby!

Wydawnictwo Wilga
Seria: Tupcio Chrupcio
Przedział wiekowy: od 0 do 6 lat
Typ okładki: twarda
Liczba stron: 24
Format: 24 x 26 cm


Miałam przyjemność przeczytać również inną opowieść o tupcie Chrupciu. Tym razem poświęconą myciu ząbków. Przynajmniej moją córkę trzeba gonić do tego przedsięwzięcia i wiecznie przypominać. Jako uparta osóbka próbuje myć sama, a wiadomo, że takowe mycie trzylatce nie za bardzo doskonale wychodzi. Mimo, że mam już zaliczonych parę wizyt u dentysty, nie powiem żeby należały one do udanych, gdyż za bardzo nie chciała otwierać buziuchny.

W sukurs nadeszła książeczka Tupcio Chrupcio Dbam o zęby, która w ostatnich dniach pomogła – jak mi się wydaje- mojej córce zrozumieć, dlaczego trzeba myć ząbki. Tupcio również nie za bardzo lubił owe zajęcie, ale do czasu. Wizyta z tatą u przesympatycznego dentysty i książeczka otrzymana od niego na temat myciu zębów oraz niefortunna piżmówka z borsukiem przyczyniły się do szybkiej zmiany nastawienia, jeśli chodzi o mycie zębów. Opowieść pokazuje, że słodycze i ciasteczka można jeść, ale należy pamiętać o ząbkach. W innym wypadku może się to skończyć próchnicą.

Kolejna fantastyczna książeczka z serii, oznaczona znakiem wychowanie przez czytanie. Bardzo dobra pozycja dla dzieci.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za konstruktywne słowo pisane pozostawione na tym blogu. Nie zawsze mogę od razu odpowiedzieć, za co przepraszam.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników. Prowadząca bloga nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.