30 kwietnia 2019

Kwietniowe.

Miało przybyć mniej niż w zeszłym miesiącu, a jednak nie widać różnicy.
Co do remontu, w końcu za nami. Dwa bagażniki książek i segregatorów wywiozłam za miasto do biblioteki. Zrobiło się lepiej, ale nie poczułam w ogóle wolnego miejsca, bo rozpakowałam to, co w kartonach.


Poniżej trzy zdjęcia, które można zatytułować "podbijaniem stawki":






okładkami:

Książki Ałbeny Grabowskiej, After, Z dala od świateł, Hold You Close - zakupy własne
Nierozłączni od Wydawnictwa Poznańskiego
Gwiazdy nadziei od wydawnictwa Zysk i S-ka
Spadkobierca od wydawnictwa Dreams




Klub Domino od wydawnictwa Zysk i S-ka
Pierwszy raz i Odnaleziony portret od wydawnictwa Novae Res
Wojowniczka od wydawnictwa BIS (oraz zakładki)








Do końca świata - od Autora
Mogłam sobie pozwolić ...- Edipresse Książki 
Życie w spadku - wydawnictwo Zysk i S-ka PATRONAT MEDIALNY
Zawsze i wszędzie, Rejs ku miłości, Zawsze będę przy tobie, Złączeni honorem - zakupy własne
Wynajmij sobie chłopaka - Grupa Wydawnicza Foksal, YA!
Proroctwo, Jezus mówi do Ciebie - zakupy własne
Hanka Ordonówna - zakup na spotkaniu autorskim




 Podaruj mi jutro - prebook recenzyjny
Niespotykane piękno - od wydawnictwa Dreams


Biblioteczne:







Kwiecień przyniósł za sobą dwie książki z wpisami oraz kolejną małą satysfakcję.
23 kwietnia 2019 r. premierę miała książka Małgorzaty Garkowskiej Życie w spadku. Blog objął patronatem książkę, na skrzydełkach pojawiła się rekomendacja, a z tyłu logo bloga.







 ***

PRZECZYTANE W KWIETNIU:
1. Becky  Wade, Zakochana w tobie (2 t. Przypadki Sióstr Bradford)
2.3. Magdalena Knedler, Salon Odrzuconych (dwa tomy) - koniecznie!
4. Lisa Kleypas, Buntowniczka.
5. Yunte Huang, Nierozłączni. Słynni syjamscy bracia i ich spotkanie z amerykańską historią. (szybko idzie)
6. I.M. Darkss, Gwiazdy nadziei.
7. Małgorzata Garkowska, Życie w spadku (powtórka, bo czytana w prebooku elektronicznym w marcu przed rekomendacją) PATRONAT MEDIALNY
8. Anne Mason, Spadkobierca.
9. Steve Bloom, Wynajmij sobie chłopaka
10. Anna Binkowska, Mogłam sobie pozwolić ... Historia Anny Milewskiej
11. Tomasz Maruszewski, Do końca świata  (o ważnych sprawach, o których zapominam)
12. Ilona Gołębiowska, Podaruj mi jutro (prebook, 3/4 za mną, ale zaliczam na kwiecień, bo jeszcze dziś będę czytać)
      
+ 2 książki w prebooku elektronicznym, o których jeszcze nie piszę, bo nie wiem czy mogę.



Postanawiam, że będę w maju nad przybytkiem książkowym panować. 
Wyobraźcie sobie, że jeszcze nie tknęłam bibliotecznych (sic!)
z pozdrowieniami
B. 

1 komentarz:

  1. Czytałam całą serię Alicja w krainie czasów - 2 pierwsze tomy bardzo mi się podobały, 3 był trochę przekombinowany. Bardzo chciałabym przeczytać Stulecie Winnych

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za konstruktywne słowo pisane pozostawione na tym blogu. Nie zawsze mogę od razu odpowiedzieć, za co przepraszam.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników. Prowadząca bloga nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.