30 listopada 2017

Listopadowe.

Listopad był szary i ponury. Ostatnie dwa dni należały jednak do bardzo przyjemnych i pełnych niespodzianek, więc zostaną z różnych względów na długo w pamięci. Po raz kolejny przekonałam się, że "dobro wraca" :)


Przybyło:


Romantyczny książę - zakupy własne
Warkocz - niespodziewanie od Wydawnictwa Literackiego
Chicago w ogniu od wydawnictwa Dreams


Tajemnica sekretarzyka czyli Z pamiętnika Poznanianki - od wydawnictwa Skrzat
Najwyższa stawka i Miłość szkockiego lorda - zakupy własne



Grzyby, Gwiaździsta noc Vincenta, Co robią dinozaury - od Naszej Księgarni
Sir John - zakup własny


  Angielski: 100 pierwszych zdań i Świat wokół mnie - od Kapitana Nauki.
PRZYPOMINAM, ŻE MOŻNA ZDOBYĆ TAKI PAKIET   ----- TU


Pocałunek pod jemiołą od wydawnictwa Prószyński i S-ka



A to osobiste powodzenie  już w ramach wykonywanej pracy, książka będąca pokłosiem konferencji i wyjazdu na Ukrainę w ramach Dialogu Dwóch Kultur.



Ze śnieżnym pozdrowieniem
B.

2 komentarze:

  1. Całkiem fajnie książki. Ja też mam 'Warkocz' i jestem ciekawa tej książki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie wiem czy przeczytam, czasu brak. W domu wolę czytać lżejsze książki :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za konstruktywne słowo pisane pozostawione na tym blogu. Nie zawsze mogę od razu odpowiedzieć, za co przepraszam.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników. Prowadząca bloga nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.