28 lutego 2019

Spotkanie z Agnieszką Lingas-Łoniewską.

Gdy 16 marca 2010 roku ukazała się recenzja książki Agnieszki Lingas-Łoniewskiej "Bez przebaczenia" w ogóle nie przypuszczałabym, że 10 lat później - 27 lutego 2019 r. - będę miała przyjemność po latach wirtualnych kontaktów spotkać się z Autorką w rzeczywistości i w dodatku prowadzić spotkanie. Były to też moje "pierwsze koty za płoty". Owe 10 lat temu nawiązała się również moja współpraca z wydawnictwem, z którym Agnieszka Lingas-Łoniewska była związania przez lata. Moja blogowa współpraca z Novae Res trwa do dziś. 

Autorka mówiła o nowej i starych książkach, wznowieniach oraz planach wydawniczych. Będzie się działo :) Odsyłam do fanpage autorski Autorki: Agnieszka Lingas-Łoniewska Pisarka  oraz grupy skupiającej fanów.

Autorka z kolei podpisała umowę z Burdą Książki. 13 lutego 2019 r. miała premierę jej pierwsza książka wydana pod nowym znakiem "Randka z Hugo Bosym". Tuż przed spotkaniem odebrałam paczkę z nowym wydaniem trzech tomów trylogii Zakręty losów (nowe wydawnictwo, nowa redakcja, nowa korekta, świetna grafika).


Spotkanie było zorganizowane przez Miejską Bibliotekę Publiczną w Ciechanowie i wszystkie poniższe zdjęcia wraz z innymi zostały opublikowane na fanpage'u. Odsyłam, bo warto :) Jednocześnie dziękuję Dyrektor Alicji Wodzyńskiej za propozycję poprowadzenia spotkania, a tym samym urzeczywistnienia marzeń, Zaś Pracownikom Biblioteki za bardzo sympatyczne i naturalne przyjęcie.








*recenzje blogowe książek Agnieszki Lingas - Łoniewskiej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za konstruktywne słowo pisane pozostawione na tym blogu. Nie zawsze mogę od razu odpowiedzieć, za co przepraszam.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników. Prowadząca bloga nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.