22 lutego 2011

Joanna Papuzińska, Król na wagarach.

il. Artur Gulewicz
premiera 24 lutego 2011
sugerowany wiek 5+
oprawa twarda
stron 44


Wczoraj przed snem czytałam Marysi nowe wierszyki autorstwa profesor Joanny Papuzińskiej. Co prawda moja córka ma dopiero 2 latka i 7 miesięcy i rzeczywiście jak na ten wiek owa dziecięca poezja może być nieco za trudna w odbiorze, ale na pewno odniosła sukces, ponieważ milusińskie przy niej szybko zasnęło.



Wierszyki bawią i wychowują. Dlaczego? Nie dość, że każdy z nich zawiera sporą dawkę humoru to jeszcze uczą prawidłowo wymawiać i pisać między innymi „rz”, „ż”, „sz”, „cz”. Znajdziemy tu także świetny rym, różne łączenia części słów nota bene zaznaczonych na kolor czerwony, przekręcenia czy długie wyrazy. Tekst wspaniale zilustrował Artur Gulewicz.

Koniecznie trzeba zajrzeć!


3 komentarze:

  1. Wygląda na ciekawą i bogatą w ilustracje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwazam ze to beznadzieja bo mam dzieci w wieku 16 lat i wyszukuje sobie joanna papuzinska krol na wagarach tekst a pokazuje mi tylko jakies glupie tresci

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za konstruktywne słowo pisane pozostawione na tym blogu. Nie zawsze mogę od razu odpowiedzieć, za co przepraszam.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników. Prowadząca bloga nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.