30 czerwca 2019

Czerwcowe.

Nie pytajcie jak minął mi ten miesiąc. Odpowiedź brzmi bardzo szybko. Mam wrażenie, że dni "przelatują" mi przed nosem. Więcej czytam, mniej piszę - jak zawsze latem, toteż mniej książek wybieram do opiniowania. Zaczęłam czytać też "swoje" nabytki. Pogoda daje mi się we znaki (powyżej 25 stopni 'nie funkcjonuję').

Przybyło:


Odkupienie od wydawnictwa NiezZwykłe
(Nie)zwyczajna od Edipresse Książki
Kastor, cz. 1 cyklu Bezlitosna siła oraz The Brightest Stars- zakupy własne


wszystkie od wydawnictwa Zysk i S-ka


***
przeczytane w czerwcu 2019 r.

1. Anna H. Gabhart, Śmierć przychodzi pocztą.
2. Tamera Alexander, Niespotykane piękno.
3. Ewa Pirce, Odkupienie.
4. Francis Duncan, Morderstwo ma motyw. 
5. Alicja Urbanik - Kopeć, Instrukcja nadużycia. Służące w XIX-wiecznych polskich domach.
6. Samantha Young, (Nie)zwyczajna. 
7. Agnieszka Lingas-Łoniewska, Kastor , I cz. Bezlitosna Siła.
8. Tijan, Antistepbrother - Antybrat
9. Katy Evans, Magnat.
10. Katy Evans, Womanizer.
11. Justyna Błażejowska, Ta historia wciąż trwa. Wspomnienia Jana Olszewskiego.
12. Penelope Ward, Przybrany brat.
13. Agata Polte, Na przekór.
14. Aleksandra Kosowska, W potrzasku wspomnień  (kończę, ale zaliczam na czerwiec) 


Z chłodnym pozdrowieniem
B. 
 

3 komentarze:

Dziękuję bardzo za konstruktywne słowo pisane pozostawione na tym blogu. Nie zawsze mogę od razu odpowiedzieć, za co przepraszam.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników. Prowadząca bloga nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.