31 grudnia 2023

Podsumowanie 2023.

Będzie krótko. Z roku na rok wydaje mi się, że czytam coraz mniej. Co nie znaczy, że rzeczywiście tak jest, bowiem w pracy buszuję po niezliczonych ilościach źródłach, artykułach i książkach. W dalszym ciągu dziergam na drutach, pogłębiam swoją fascynację twórczością Tolkiena, skupiam się na klasyce literatury, książkach z zakresu historii i sztuki, biografiach, wspomnieniach, literaturze religijnej.

Na początku grudnia blog skończył 15 lat. W ostatnich 12 miesiącach  został wyświetlony 102 tysiące razy ! (choć połowa to pewnie jakiś spam i boty). Dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. Czasami mam wrażenie, że statystyki stoją w miejscu. Blog, ani fanpage, ani instagram - nie mają przebicia wśród tego, co się obecnie dzieje, a ja nie podążam za trendami i to już nie zmieni się. 


Instagram best nine 

 

 

Jutro zaczynam kolejny rok z Ewangelią.


Dobrze sobie też po roku przypomnieć:


Powtórzę też życzenia z zeszłego roku, bo właściwie to jest niezmienne.

 

Życzę Wam doceniania każdego dnia. 

Tego, że obudziliście się, oddychacie i żyjecie. 

Tego, że każdego dnia macie szansę przeprosić, podziękować, powiedzieć komuś, że go kochacie. 

Dobrego 2024 Roku! 




6 komentarzy:

  1. Beatko, dużo, dużo dobra w kolejnym 2024 roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Dobro mnie spotyka, więc ciągle za nie dziekuję i jestem wdzięczna. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Wszystkiego co najlepsze w nowym roku, radości, pomyślności i zdrowia! :)
    Same wspaniałe książki i przecudowne sweterki w TOP9. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowia i nieustającego zapału! :) A statystykami się nie przejmuj. 100 tysięcy wejść? Wow! Ja z nudów założyłem fanpage Śmieciuszka i dorobiłem się w ciągu bodaj 4 miesięcy 17 obserwujących, więc ... Ale moim celem nigdy nie była influencerka, zatem poczytuję to sobie i tak za sukces. Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ja nie nadaję się na influ... Ustawiłam moderowanie komentarzy, bo za wiele było spamów, no i proszę zapomniałam! Dziś przypadkiem odkryłam komentarze czekające :) pozdrawiam serdecznie

      Usuń

Dziękuję bardzo za konstruktywne słowo pisane pozostawione na tym blogu. Nie zawsze mogę od razu odpowiedzieć, za co przepraszam.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników. Prowadząca bloga nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.