30 listopada 2016

Listopadowe.

Stosy są tylko dwa, ale bardzo satysfakcjonujące i przaśne w objętości :)


z 15 listopada 2016


Armadale od Wydawnictwa MG
Szkło i brylanty. Gabriela Zapolska w swojej epoce od Wydawnictwa Iskry
Warleggan i Hygge klucz do szczęścia - od Wydawnictwa Czarna Owca

z 30 listopada 2016


 Sekretna miłość i Kochając Rose Stephanie Laurens - od wydawnictwa BIS
Matki Wielkich Polaków Barbary Wachowicz - od  Business & Culture
Zwierciadło komplementów Eloisy James, Trzy twarze damy Sarah MacLean oraz Marzenie Lady Jenny Grace Burrowes - zakupy własne

z pozdrowieniami 

8 komentarzy:

  1. Ach, też mam biografię Zapolskiej, ciekawa jestem jej bardzo 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne stosiki. Mnie najbardziej zainteresowało "Hygge", choć kilka innych też bym przytuliła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Matki Wielkich Polaków... nastawiam się na lekturę pod koniec grudnia. Mam nadzieję znaleźć książkę wśród świątecznych prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozostaje tylko życzyć udanej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  5. "Szkło i brylanty", "Matki..." i "Armadale" też mnie zaintrygowała.

    OdpowiedzUsuń
  6. "Hygge" podczytuję co rano w tramwaju w drodze do pracy. Przyjemna lektura. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za konstruktywne słowo pisane pozostawione na tym blogu. Nie zawsze mogę od razu odpowiedzieć, za co przepraszam.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników. Prowadząca bloga nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.