14 marca 2020

#zostańwdomu





4 komentarze:

  1. Piękna biblioteka, przy takich "zapasach" żaden wirus nie straszny.
    Moje mniej okazałe, w trakcie przeprowadzki mam sześć książek, ale pewnie i tak nie dam rady ich przeczytać, choć będę próbowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fragment zasobów domowych :) Dziękuję.
      Mam w zanadrzu do czytania wiele dobrego :)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Nie denerwuje Cię to, że książki nie stoją równo, że niektóre wręcz leżą w stosach, a jeszcze durnostojki?
    :) Ja mam na tym punkcie hysia chyba :)
    Żeby było śmieszniej, też popełniam te grzechy. Ale jak spojrzę świeżym okiem na cudze regały, to mnie we własnym oku belka nie kole czy jak to tam :)
    A poza tym - pozdrawiam i życzę udanych lektur! Ja na razie nie bardzo się mogę skupić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stosy mam też na innych półkach, dodatkowo na stolikach nocnych i stoliku, który miał być do kawy, a nie jest. Lubie porządek, często przekładam książki z miejsca na miejsce, z półki na półkę. Lubię jak układają się w cykle. Jak wychodzi tak wychodzi :)
      Na durnostrojki nie poradzę, bo to zasadniczo dzieciaków i mimo, że ogarnę czasami to i tak zaraz coś się pojawia, co nie powinno tam być.

      Czytam, ale wiadomo jak ze skupieniem w tym czasie :)
      Zdrowia!
      pozdrawiam serdecznie

      Usuń

Dziękuję bardzo za konstruktywne słowo pisane pozostawione na tym blogu. Nie zawsze mogę od razu odpowiedzieć, za co przepraszam.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników. Prowadząca bloga nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.