18 listopada 2010

Marcin Brykczyński, Co się kryje w sercu na dnie? Kto przeczyta ten odgadnie.

wydanie 2010 r.
ISBN: 978-83-7672-082-1
Ilość stron: 32
Oprawa: Twarda
Wydanie: 1

 
Książeczka dla dzieci polecana przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne. Nic w tym dziwnego, ponieważ treść jej dotyczy emocji i uczuć. Dzięki krótkim wierszowanym zagadkom opisującym dane uczucie, młody słuchacz lub już czytelnik, może bliżej zaznajomić się z nowymi pojęciami dotyczącymi wewnętrznych uczuć. Ma świadomość, w jakich sytuacjach odczuwa lęk, radość, smutek, nadzieję, tęsknotę, żal, obrzydzenie, miłość, złość. Jeżeli nawet nie potrafi aż tak trudnych słów jak na malucha w określeniu danej emocji pomagają ilustracje Ewy Poklewskiej-Koziełło, które jasno obrazują dane uczucie. Moja 2,5 latka wspaniale opisuje mi na podstawie wierszyka i ilustracji, co czuje przedstawione dziecko. Należy, bowiem od dzieciństwa uczyć dzieci rozpoznawać emocje. Gorąco polecam!


strona autora http://www.marcinbrykczynski.pl/
 

5 komentarzy:

  1. OHO widzę, że to idealna wprost pozycja dla mojego 2,5 latka:) On z emocji uwielbia jedynie książeczkę Billy jest zły - polecam swoją drogą:)

    OdpowiedzUsuń
  2. naprawdę uwielbiam pana Marcina Brykczyńskiego:) no i pod dużym wrażeniem jestem tej książeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Książeczka jest fantastyczna! Osobiście jestem zachwycona pomysłowoscią autora i ilustratorki.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dopisałam do listy prezentów :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za konstruktywne słowo pisane pozostawione na tym blogu. Nie zawsze mogę od razu odpowiedzieć, za co przepraszam.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników. Prowadząca bloga nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.