24 listopada 2010

Rusinek Michał / Olech Joanna, Kiedy byłem mały / Kiedy byłam mała


wydanie 2010 r.
ISBN: 978-83-7672-042-5
Ilość stron: 144
Oprawa: Twarda
Wydanie: 1


W książce, którą można czytać zarówno z jednej jak i z drugiej strony, znajdziemy wspomnienia dwojga cenionych twórców działających dla dzieci, Michała Rusinka i Joanny Olech. Michał Rusinek jest miedzy innymi autorem książek i poradników dla dzieci, natomiast Joanna Olech to ilustratorka książek dla dzieci i młodzieży, autorka „dynastii Miziołków”. Tym razem pani Joanna zilustrowała również opowieść swoją i pana Michała na temat własnego dzieciństwa. Po za ilustracjami w książce możemy odnaleźć zdjęcia z rodzinnych albumów.

Twórcy opisują swoje dzieciństwo wraz zapisanymi w pamięci zdarzeniami, postaciami, miejscami i przedmiotami. Autorzy opowiadają o swoich znajomych, życiu codziennym, ulubionych potrawach, marzeniach. Dwa krańcowo odmienne wspomnienia, ponieważ kiedy Michał Rusinek był mały, to Joanna Olech była już duża.

 Książka zaczyna się dwa razy z dwóch stron, i dwa razy kończy się w środku.

4 komentarze:

  1. Może się zaopatrzę, bardzo ciekawie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Montgomery przede wszystkim ogromnie dziękuję za przesyłkę i prezenty. Te pozycje wybrałas po prostu jakbyś mnie dobrze znała ... strasznie byłam po otwarciu paczki i nadal jestem sw szoku. Dziękuję za prezenty (te słodkie zostały rozdzielone w rodzince, a capuchino ma mój ulubiony smak).
    Jeszcze dodam ze książka z postu ma ciekawą formę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że wszystko doszło:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie, mam troszkę odłożone na takie zachcianki. Coś sobie kupię.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za konstruktywne słowo pisane pozostawione na tym blogu. Nie zawsze mogę od razu odpowiedzieć, za co przepraszam.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników. Prowadząca bloga nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.