5 lutego 2021

TAK CZYTAM.

       Ostatnie miesiące przyniosły istotą zmianę w postrzeganiu posiadania, kupowania i czytania książek (i nie tylko). Nie należy nic odkładać na później i przede wszystkim nie marnować czasu. Slogan prawda? Tyle tylko, że o tym się nie pamięta. Zabieram się do segregacji mojej biblioteczki- to co potrzebne, co niepotrzebne, co kupiłam, a nigdy nie przeczytam, czego, powinnam się więc pozbyć etc. /.../

 

     W tym roku po raz kolejny miałam możliwość realizacji talonów w sieci księgarń TAK CZYTAM. Stacjonarne - znajdują się w całej Polsce. To Mąż zawsze towarzyszył mi w wyprawach do Warszawy na Pragę... 

    Tym razem wyboru dokonywałam przez stronę internetową. Szalenie ów dokonany wybór mi się podoba. Oczywiście nie wszystko jest z myślą o mnie, ale również zgodnie z życzeniami dzieci.




 
 
 

 

 

https://takczytam.com/

 

 

Realizacja w księgarni TAK CZYTAM (W Warszawie na Pradze) w ubiegłych latach (podlinkowane posty):

realizacja za 2019 r. w grudniu 2019 r.
 realizacja za 2018 r w lutym 2019 r.  
realizacja za 2017 r. w lutym 2018 r.
realizacja za 2016 r. w grudniu 2016 r.
realizacja za 2015 r. w lutym 2016 r. 
realizacja za 2014 r. w styczniu 2015 r. (jedno zdjęcie dodane na koniec opinii)

 

 

 

Bardzo Wam dziękuję za wszelkie przejawy życzliwości w ostatnich miesiącach. B.  


3 komentarze:

  1. Teraz dopiero przeczytałam poprzedni post... straszne nieszczęście Cię spotkało, bardzo Ci współczuję. I jeszcze sama z dziećmi zostałaś. Ale dzieci w takiej sytuacji potrafią wyciągnąć do życia, moja przyjaciółka prawie urodziła drugą córkę, gdy zmarł jej mąż, i tylko konieczność, mus zajęcia się dziećmi ją uratował od pogrążenia się w kompletnej rozpaczy i depresji.

    Nieraz sobie obiecujemy - w obliczu cudzych jednak nieszczęść - że od tej pory to już, to już będziemy "carpe diem", że docenimy każdą chwilę... A potem zwykłe codzienne życie nas znów wciąga w wir i zapominamy o przyrzeczeniach. Aż do następnego razu...

    Ściskam Cię mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Tak, dzieci są najważniejsze i one dają mi siłę....Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Bom dia a todos que a paz do Senhor Jesus Cristo estejam com todos vcs e cura para o mundo inteiro amém 🙏❤️🙌. Gratidão por mais um dia de vida e felicidades ❤️🌹💕

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za konstruktywne słowo pisane pozostawione na tym blogu. Nie zawsze mogę od razu odpowiedzieć, za co przepraszam.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników. Prowadząca bloga nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.