30 czerwca 2016

Czerwcowe.

z 11 czerwca 2016

"Księżna Dominikowa" od Autorki- czytałam w pierwszej wersji, więc ciekawa jestem drugiej rozszerzonej.
"Najpiękniejsze kobiety z obrazów" - pożyczona

 "Wojciech Kossak. Opowieść biograficzna" - od wydawnictwa PWN "Grzesznik nawrócony" J. Quinn- zakup własny (do ósemki serii o Bridgertonach brakuje mi jedynie "Oświadczyn", mam nadzieję, że wznowią)

z 28 czerwca 2016

Druga Księga Moich książeczek i "Co robią narzędzia" - te dwie dla dzieci - oraz "Niepokorne. Judyta" od Naszej Księgarni. 
Eloisa James i Julia Quinn- zakupy własne.

7 komentarzy:

  1. Książkę Magdaleny Jastrzębskiej biorę w ciemno :) Z pozostałych zaciekawiła mnie szczególnie jedna: "Najpiękniejsze kobiety z obrazów".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jestem po ostatniej lekturze Magdaleny Jastrzębskiej - "Panie kresowych siedzib":)

      Usuń
  2. O, "Najpiękniejsze kobiety z obrazów", czytałabym! I oglądała! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już wiem, że nie ma się czym tu ekscytować, aczkolwiek archiwum zdjęć i reprodukcji ciekawe :)

      Usuń
  3. Chętnie zapoznałabym się z "Najpiękniejszymi kobietami z obrazów".

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za konstruktywne słowo pisane pozostawione na tym blogu. Nie zawsze mogę od razu odpowiedzieć, za co przepraszam.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników. Prowadząca bloga nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.