16 stycznia 2017

Siedem spódnic Alicji - konkursowo.

PATRONAT MEDIALNY


Dziś premiera książki. Są trzy egzemplarze książki do zdobycia :)


 KONKURS

1. NAGRODY - 3 x KSIĄŻKA Joanny Jurgały - Jureczki, Siedem spódnic Alicji.
2. FUNDATOR - WYDAWNICTWO ZYSK I S-KA.
3. ZADANIE - NAPISZ KRÓTKO, DLACZEGO CHCIAŁABYŚ/-ŁBYŚ PRZECZYTAĆ WYŻEJ WYMIENIONĄ KSIĄŻKĘ.
4. WPISY - POD POSTEM NA BLOGU LUB POD POSTEM NA FB STRONY. 
5. CZAS - DO KOŃCA DNIA 17 STYCZNIA 2017 R. 

zapraszam i polecam 

*opinia książki 

8 komentarzy:

  1. Książkę "Siedem spódnic Alicji" J.Jurgały-Jureczki przeczytałabym z ciekawością. Przede wszystkim intryguje mnie pytanie jak autorka biografii Zofii Kossak poradziła sobie w innym gatunku literackim, czyli w powieści. Jak połączyła swe zainteresowania historią z literacką fikcją.
    Czy jest to wystarczający powód, by wygrać książkę? Przekonam się, gdy ogłoszone będą wyniki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Za oknem pogoda mroźna i ponura,
    chętnie więc pod koc z książką dałabym nura,
    by "Siedem spódnic Alicji" pochłaniać bez pamięci,
    bo właśnie ta książka straszliwie mnie nęci!
    Powieść z podróżą w tle, zagadki i sekrety
    to dla mnie świetne źródło literackiej podniety!
    Opowieść pełna tajemnic, barwna i fascynująca
    to dla mnie jest lektura satysfakcjonująca.
    Dla mnie to lektura na takie dni doskonała,
    bardzo więc tę książkę przeczytać bym chciała.

    Dorota Pansewicz

    OdpowiedzUsuń
  3. Książkę chętnie przeczytam choćby ze względu na intrygujący tytuł.ponadto to polska książka,a bardzo lubię poznawać nowe polskie autorki.Opis książki,choć dość enigmatyczny,zachęca do sięgnięcia do jej lektury.A cóż może być lepszego niż odkrywanie nowych bohaterów czy kolejnych miejsc,gdy pogoda za oknem bynajmniej nie zachęca do wyjścia?Oj,przydałoby się wówczas tytułowe siedem spódnic ;
    Ewa.p z forum Romansoholiczki

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisarkę na razie znam tylko z nazwiska. Ale sporo dobrego już o niej czytałam, jako o biografce Zofii Kossak więc tym bardziej chciałabym poznać jakąś jej książkę.
    A ta ma tajemniczy tytuł i niebanalną okładkę co sprawia, że przykuwa uwagę.Jestem bardzo ciekawa jaka fabuła kryje się za tym intrygującym tytułem. O co chodzi z spódnicami Alicji i dlaczego jest ich aż siedem.
    Dlatego bardzo chętnie przeczytam książkę, gdy mi się uda ją zdobyć.

    OdpowiedzUsuń
  5. W rozkladzie mojego dnia są kradzione chwile na czytanie. To sposób na to, by zapomieć o problemach i rutynie. Sposób by nie zmarnować czasu czekając w kolejce na kolejną wizytę u lekarza, albo aż córka skonczy terapię. Mogę przenieść się wtedy w inny świat. Ale żeby się tam dostać potrzebna jest książka, która zaciekawi. Myślę, że Siedem spódnic Alicji będzie taką książką.

    OdpowiedzUsuń
  6. Książki otrzymują Panie:

    Monika.rz.86, Dorota Pansewicz i Moje zaczytanie.

    Bardzo proszę o KONTAKT i podanie adresów do wysyłki. (e-mail w zakładce kontakt)

    Dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za konstruktywne słowo pisane pozostawione na tym blogu. Nie zawsze mogę od razu odpowiedzieć, za co przepraszam.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników. Prowadząca bloga nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.