30 września 2017

Wrześniowe.

Wrzesień to dla każdego rodzica mającego pociechy w szkole/przedszkolu miesiąc pełen wyzwań. Czułam(ję) się jak w matrixie.
...
Tylko dwie książki pozwoliłam zamówić sobie od wydawnictw. Pierwsza to dziecięca, a druga to biografia Wyspiańskiego, którą przeczytałam z wielką przyjemnością.


 Wyspiański dopóki starczy życia - od Wydawnictwa Iskry

Poldark. Fala gniewu, Zakazane przyjemności i Przeklęte diamenty - zakupy własne.

oraz
od Naszej Księgarni.



Jesiennych kolorów w słonecznym październiku
B.

15 komentarzy:

  1. Muszę w końcu Poldarka rozpocząć :D Moja mama zakochała się w serialu, a mi się wydaje, że książki przypadnąmi do gustu. Może nie do końca moje klimaty, ale nie wiem czemu, wydaje mi się, że będzie dobrze! :D

    BookeaterReality

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto :) Serial jest bardzo dobry. Na mnie czekają jeszcze "Cztery Łabędzie" przed "Fala gniewu", ale już nawet wyjęłam :)

      Usuń
  2. Wyspiański mnie zainteresował.....będę czekać na Twą opinię....

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja tak nie potrafię nie zamawiać dobrych książek. To jest silniejsze ode mnie i ciągle mam ich z 10 czekających.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba mieć jeszcze czas na czytanie. Po co mam oszukiwać siebie, a co za tym idzie wydawnictwa, że przeczytam jakąś książkę, jeżeli nie przeczytam? To bez sensu. Wybieram więc mniej, ale to co w zgodzie z moimi zainteresowaniami. Nie znaczy to, że nie kupuję i że nie rosną mi stosy, bo jak widać szperanie po księgarniach przeważa.

      Usuń
  4. Podebrałabym dla synka "Rok w Krainie Czarów". :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś muszę przeczytać Poldarków. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fala gniewu to bardzo dramatyczna część... nie wiem czemu nasza TV nie zakupuje trzeciej serii serialu???

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za konstruktywne słowo pisane pozostawione na tym blogu. Nie zawsze mogę od razu odpowiedzieć, za co przepraszam.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników. Prowadząca bloga nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.