2 września 2012

Słowem malowane wśród finalistów eBuki 2012!

Jestem w niemałym szoku! Właśnie co zajrzałam na swojego bloga i jak to mam w zwyczaju przed pisaniem podpatruję blogi jakie mam w zakładce O Literaturze. Tak oto dowiedziałam się, dzięki wpisowi Zacofanego w literaturze, że mój blog dostąpił ogromnego wyróżnienia znajdując się w finałowej dziesiątce konkursu eBuke 2012 na najlepszy blog książkowy, organizowanego przez portal Dużeka.pl

Jury w składzie: Małgorzata Gutowska-Adamczyk, Monika Badowska, Joanna Gołaszewska i Grzegorz Raczek ogłosiło listę 10 finalistów. Obok mojego bloga, na liście znalazły się:



Wszystkim  ogromnie gratuluję!

Zwycięzca zostanie ogłoszony na Targach Książki w Katowicach, w sobotę 8 września o godz. 11.30.
Do 21 października będzie również trwało głosowanie  czytelników blogów książkowych istniejących w sieci o laur nagrody czytelników tzw. małej ebuki. Wystarczy wysłać mail z tytułem bloga na adres konkursy@duzeka.pl. Możecie więc głosować na ulubione Wasze blogi!

27 komentarzy:

  1. Gratulacje! No i strasznie jestem ciekawa ostatecznych wyników:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie gratuluję i życzę powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dołączam się do gratulacji i trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Tak trzymać! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. BARDZO WAM DZIĘKUJĘ:) ZNALEŹĆ SIĘ W TAKIM GRONIE TO DLA MNIE WIELKIE WYRÓŻNIENIE I JUŻ WIELKIE ZWYCIĘSTWO. DODAM TYLKO, ŻE DLA MNIE FAWORYTEM JEST BEZNADZIEJNIE ZAKOCHANY W LITERATURZE (ŚWIETNE KSIĄŻKOWE WPISY I INICJATYWY NA NIM PODEJMOWANE), CHOĆ OCZYWIŚCIE WSZYSTKIM ŻYCZĘ POWODZENIA:)

    SERDECZNOŚCI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale zakochany jestem raczej bez wzajemności, nie ogarniam tej ukochanej literatury:D

      Usuń
    2. No widzisz, alem Cię zrobiła, tłumaczy mnie jedynie ogromne przeżycie i emocje:))) Przepraszam

      BEZNADZIEJNIE ZACOFANEGO W LITERATURZE

      że poczyniłam go zakochanym w literaturze. Zakochanym sobie bądź, ale w pełni szczęścia doli człowieczej.

      Usuń
    3. Pozytywne wstrząsy są dobre dla zdrowia:) Zacofany i zakochany, nieźle to wygląda razem:D

      Usuń
  6. Tobie również gratuluję, moja droga :) W pełni zasłużone wyróżnienie - to nie podlega wątpliwościom!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję:)i życzę wygranej:).

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! :) Wielkie wyróżnienie i ogromny, zasłużony zresztą, sukces ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje gratulacje!!!! :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze, że zauważyłam Twój wpis, bo bym przegapiła, że nas tak ładnie wyróżniono :)

    Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdecznie gratuluję! Miło widzieć, ze w finale walczą wszystkie moje ulubione blogi:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo się cieszę i serdecznie gratuluję :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wyróżnienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I jeszcze ja! Dopiero przed chwilą przeczytałam :)
    Moje gratulacje!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za konstruktywne słowo pisane pozostawione na tym blogu. Nie zawsze mogę od razu odpowiedzieć, za co przepraszam.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników. Prowadząca bloga nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.